Auto AszU
Mitsubishi Carisma 2000 r
Zamieścił: | AszU |
|
- powiększona pojemność skokowa silnika na 2,3 l na elementach kutych wzmocnionych
- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami
- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP
- powiększona miska olejowa względem serii
- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą
- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX
- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.
- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa
- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami
- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha
Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST
Przeniesienie napędu- dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.
Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18
Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo
- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami
- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP
- powiększona miska olejowa względem serii
- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą
- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX
- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.
- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa
- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami
- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha
Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST
Przeniesienie napędu- dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.
Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18
Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo
Dodatkowe zdjęcia
- Dodatkowe wskaźniki temperatury oleju
- AFR oraz ciśnienia doładowania.
- AFR oraz ciśnienia doładowania.
- powiększona pojemność skokowa silnika na 2,3 l na elementach kutych wzmocnionych
- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami
- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP
- powiększona miska olejowa względem serii
- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą
- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX
- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.
- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa
- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami
- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha
Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST
Przeniesienie napędu- dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.
Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18
Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo
Wnętrze - klatka skręcana Cusco, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi, dodatkowe wskaźniki temperatury oleju, AFR oraz ciśnienia doładowania.
Zewnętrznie - w pełni oryginał Evo 5 RS poza maską - wykonana z czystego kevlaru bardzo lekka, oryginalne felgi WORK 18 w matowym brązie z oponami semislick Federal'a. Auto jest nietuzinkowe, mocno doinwestowane i bardzo szybkie.
- obróbka głowicy wraz z zaworami, talerzykami, sprężynkami oraz ostrymi wałkami oraz regulowanymi kółkami
- wszystko poskręcane na szpilkach/śrubach ARP
- powiększona miska olejowa względem serii
- zmieniony kolektor ssący wraz z powiększoną przepustnicą
- zmieniony kolektor wydechowy na specjalny rurowy z zewnętrznym zaworem wastegate, turbo Garret GTX
- przerobiony system zapłonowy na pojedyncze mocne cewki wraz ze specjalnym wzmacniaczem zapłonu.
- zmienione listwy paliwowe, większe wtryskiwacze, dodatkowy regulator ciśnienia paliwa
- specjalna powiększona chłodnica wody aluminiowa z płaskimi wentylatorami
- specjalnie zbudowany układ paliwowy ze zbiornikiem w bagażniku, pracujący na zewnętrznych pompach Boscha
Zawieszenie - Wyczynowy model zawieszenia firmy AST
Przeniesienie napędu- dwutarczowe sprzęgło, skrzyni biegów seryjna 5 biegowa, natomiast ze specjalnym wybierakiem umożliwiającym zmianę sekwencyjną, wyświetlacz do zestawu w kabinie.
Hamulce - przód oraz tył zestaw hamulcowy JBT, hamulce 355mm pod felgi 18
Elektronika - komputer silnika Motec, program na którym auto jeździ napisanyw 4 Turbo
Wnętrze - klatka skręcana Cusco, fotele kubełkowe z pasami szelkowymi, dodatkowe wskaźniki temperatury oleju, AFR oraz ciśnienia doładowania.
Zewnętrznie - w pełni oryginał Evo 5 RS poza maską - wykonana z czystego kevlaru bardzo lekka, oryginalne felgi WORK 18 w matowym brązie z oponami semislick Federal'a. Auto jest nietuzinkowe, mocno doinwestowane i bardzo szybkie.
Daj znać znajomym
Według marki
Abarth
Acura
Alfa Romeo
Andoria
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
Cadillac
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Ford
FSO
GAZ
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Intrall
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lamborghini
Lancia
Land
Landwind
LDV
Lexus
Lincoln
Lotus
Łada
Maserati
Maybach
Mazda
Mercedes
Mercury
MG
Mini
Mitsubishi
Nissan
Oldsmobile
Opel
Peugeot
Plymouth
Pontiac
Porsche
Proton
Renault
Rolls-Royce
Rover
Saab
Scion
Seat
Skoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Syrena
Talbot
TATA
Toyota
Trabant
UAZ
Volkswagen
Volvo
Wartburg
Yugo
ZAZ
Podobne Auta
-
Opel Astra F Irmscher Caravan 2.5 v6Pojemność 2.5 Moc: 190 Rodzaj paliwa: Pb+LPG Zamieścił: AndziA -
ColtiePojemność 1.3 Moc: 75 Rodzaj paliwa: Pb Zamieścił: Przemek1386CMG -
Brava Italiano by PacoRacingPojemność 1.6 Moc: 90 Rodzaj paliwa: Pb Zamieścił: Paco -
SMERF EG4 by ElectrolitPojemność 1.5 Moc: 95 Rodzaj paliwa: Pb Zamieścił: Electrolit -
Punto MK1 by DarasPojemność 1.1 Moc: 55 Rodzaj paliwa: Pb+LPG Zamieścił: Daras
Losowe Galerie
-
Wymiana komputera w Calibrze
Zdjęć: 6
Seria zostaje zastąpiona przez ecu VEMS -
Quady, Moto, Stunt - EMS Rudniki 2012
Zdjęć: 96
Extremizer Motor Show Rudniki 2012 - Quady, Stunt, Moto -
Auta do nauki jazdy
Zdjęć: 1
Pojazdy szkoleniowe -
Mój Golfik - Remik
Zdjęć: 1
Golf IV 1.9 TDI 90KM 1998r -
Mondeo mk3 2.0 TDDI
Zdjęć: 5
Ford Mondeo Mk3 2.0 TDDI 115KM 2001
Komentarze